WE HEBBEN NIEUWE PRODUCTEN! NEEM SNEL EEN KIJKJE.
Winkels Winkelmand

19 Oktober 2017

BOSE GEEFT ICONISCHE QC35 HOOFDTELEFOON UPGRADE

Google Assistant en regelbare noise cancellation op QC35 II

21 september 2017 – De iconische Bose QC®35 wordt als eerste hoofdtelefoon uitgerust met ingebouwde spraakondersteuning voor Google Assistant en diverse instelmogelijkheden voor het filteren van omgevingsgeluid. De nieuwe hoofdtelefoon is onder de naam QC35 II per direct leverbaar, en de prijs blijft ongewijzigd: 379,95€.

“De QC35 was al ‘s werelds meest bejubelde draadloze hoofdtelefoon en geldt inmiddels als dé ‘feel-good’-tool in de hectiek van alledag,” zegt Brian Maguire, hoofd ‘on-the-go’-producten. “We hebben daarom niets veranderd aan de geliefde hoofdtelefoon, maar deze wel verbeterd met een ingebouwde Google Assistant en nieuwe opties voor wat je wel en niet wilt horen.”

NOISE CANCELLATION OP QC35 II HEADPHONE

De QC35 II hoofdtelefoon met noise cancellation biedt alle functies en prestaties van de originele QC35, zoals grensverleggende ruisonderdrukking, hoge audiokwaliteit en accuduur tot wel 20 uur. Op de rechteroorschelp bevinden zich nog steeds de instelknoppen voor volume en de multifunctionele knop voor inkomende oproepen en toegang tot Siri. Nieuw is de Action-knop op de linkeroorschelp voor verbinding met je Google Assistant – zonder dat je eerst je mobiel moet pakken en ontgrendelen of de app moet starten.

JE PERSOONLIJKE GOOGLE

Bose en Google hebben samen de exclusieve gebruikservaring voor de QC35 II ontwikkeld. Dit is dan ook de eerste hoofdtelefoon ooit die met Google Assistant is uitgerust. Wanneer je de Action-knop even ingedrukt houdt, staat je persoonlijke Google-assistent klaar om je te helpen. Zonder te wachten, kijken, swipen of typen begin je gewoon te praten en je Assistant helpt je om muziek te beheren en taken te regelen. Voorbeelden zijn het afspelen van een playlist of nummer van een favoriete artiest, of afspraken aan je Google-kalender toevoegen. De functie geeft je heel makkelijk toegang tot mensen en informatie, door bijvoorbeeld iemand te bellen of je te attenderen op berichten, events of afspraken, en indien gewenst ze voor te lezen. Verder kan het je vragen beantwoorden en informatie opzoeken, zodat je bijvoorbeeld sportuitslagen of actuele nieuwsberichten krijgt, je kunt controleren of je vlucht op tijd vertrekt, welke films er in de stad te zien zijn, enzovoorts.

Een door Bose ontwikkeld microfoonsysteem biedt uiterst nauwkeurige spraakherkenning, zodat opdrachten goed worden begrepen. De actieve noise cancellation van Bose filtert in een fractie van een seconde ongewenste achtergrondgeluiden uit, waar je ook bent – op een drukke luchthaven, in een lawaaiige straat, op een treinperron in de spits – je hoort alleen je Assistant of je muziek, kristalhelder weergegeven.

NIEUWE INSTELLINGEN VOOR BOSE NOISE CANCELLATION

Net als bij zijn voorganger wordt de noise cancellation functie van de QC35 II volledig geactiveerd wanneer de hoofdtelefoon aanstaat, maar met de Bose Connect App kun je nu kiezen of je de onderdrukking maximaal wilt laten (high), wilt dempen (low) of helemaal wilt uitschakelen (off). Je kunt met de Connect App ook de werking van de Action-knop aanpassen, zodat je op elk gewenst moment vanaf je oorschelp de filterinstellingen kunt regelen, en terug kunt schakelen naar je Google Assistant wanneer je dat wilt.

KLEUREN EN BESCHIKBAARHEID

De QC35 II hoofdtelefoon met noise cancellation is leverbaar is zwart en zilver. Met de Action-knop van de QC35 II kun je Google Assistant activeren in landen waar het beschikbaar is. In alle andere landen regel je met de Action-knop de filterinstellingen. De QC35 II is vanaf 19 oktober beschikbaar via Bose- winkels, Bose.nl en erkende Bose-dealers.

OVER BOSE

Bose Corporation werd in 1964 opgericht door dr. Amar G. Bose, destijds hoogleraar elektrotechniek aan het Massachusetts Institute of Technology. De grondbeginselen vormen nog steeds de drijvende kracht en het bedrijf blijft investeren in ontwikkeling van nieuwe technologieën die consumenten overtuigende meerwaarde bieden. Bose innoveert al decennia in verschillende sectoren en creëert en transformeert daarbij productcategorieën in en rond audio. Bose heeft met zijn producten voor gebruik in huis, in de auto, onderweg en de openbare ruimte een iconische status verworven en de manier waarop mensen naar muziek luisteren veranderd.

Bose Corporation is een besloten vennootschap. De passie van Bose voor vernieuwing, perfectie en buitengewone luisterervaringen manifesteert zich wereldwijd, overal waar Bose aanwezig is.

Persbericht als PDF