WE HEBBEN NIEUWE PRODUCTEN! NEEM SNEL EEN KIJKJE.

Verzending en levering

Wie is jullie bezorger?

Onze producten worden verzonden via UPS.

Wat zijn de verzendkosten?

Standaardverzending is gratis bij bestellingen van 49 € of meer. Bij bestellingen onder de 49 € wordt er 4.95 € in rekening gebracht.

De verzendkosten zijn gebaseerd op de gekozen verzendmethode (standaard of expres). Bij een aankoop worden de verzendkosten weergegeven in je winkelmand.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

We streven ernaar om je bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen te leveren. We doen ons best om het aanbod op Bose.eu op voorraad te hebben. Als de vraag groot is, kan er vertraging optreden. De voorraadstatus staat op de productpagina en bij het afrekenen in de winkelmand vermeld. Wanneer je bestelling het magazijn heeft verlaten ontvang je per e-mail een nummer om je bestelling te kunnen volgen.

Informatie over verpakkingen

Bose®-producten worden geleverd in een opvallende verpakking met een afbeelding, de naam en de functies van het product.

Bose werkt met UPS om er zeker van te zijn dat producten goed aankomen.

Soms moet je tekenen voor ontvangst. De chauffeur bepaalt aan de hand van de locatie, de weersomstandigheden en andere factoren of een handtekening is vereist. Als er niemand thuis is wanneer UPS je bestelling probeert af te leveren, wordt het een tweede keer geprobeerd. Als er bij de tweede poging ook niemand thuis is, wordt je pakket naar een afhaalpunt verzonden en krijg je een e-mail met info over waar en wanneer je je pakket kunt ophalen.

Bose werkt met alle grote koeriers om er zeker van te zijn dat producten goed aankomen.

Soms moet je tekenen voor ontvangst. De chauffeur bepaalt aan de hand van de locatie, de weersomstandigheden en andere factoren of een handtekening is vereist. Als je een bericht hebt ontvangen over een levering terwijl je niet thuis was, volg je de instructies in het bericht om een andere leveringsdatum af te spreken of om de bestelling op te halen.

Bringme is de nieuwe manier om dingen te laten bezorgen. Nooit meer thuis zitten wachten, aanbellen bij de buren, achter aanschuiven bij een loket of voor een gesloten winkeldeur staan. Bringme doet al het werk voor je. Je kunt gebruikmaken van deze kluisservice wanneer je werkgever, universiteit of appartementencomplex over een Bringme Box beschikt.

Je kunt Bose-producten laten afleveren bij je Bringme Box via onze koeriersdienst. Volg deze stappen om je Bose-bestelling te laten bezorgen:

  • Download de Bringme-app voor het juiste adres van je Box en om je leveringen te beheren.
  • Reken de producten in je winkelmand af en voer je betaalgegevens in. Selecteer de optie om een ander afleveradres in te voeren.
  • Zet ‘Bringme’’ voor je voornaam bij het invoeren van je gegevens. Bijvoorbeeld: Bringme Jan. Voer bij het afleveradres het adres van de Bringme Box in. De adressen vind je in de Bringme-app. Een voorbeeld van een volledig afleveradres is:

    Bringme Jan Janssens
    Bondgenotenlaan 138
    3000 Leuven
  • Bose stuurt een bericht wanneer je pakket wordt verzonden. Bovendien stuurt Bringme je een melding via e-mail en via de app zodra het pakket is afgeleverd.
  • Haal het pakket uit de Bringme Box door je toegangscode (QR-code) te scannen op de Bringme Box. Je vindt de QR-code door rechtsboven in het startscherm van de Bringme-app op het QR-codepictogram te tikken. Je kunt ook handmatig de alfanumerieke code invoeren die onder de QR-code wordt weergegeven.
  • Vervolgens wordt het vak met jouw pakket automatisch geopend. Haal je pakket eruit en sluit het vak weer.

Nog geen Bringme Box in de buurt? Hou de app in de gaten, want er worden elke week nieuwe Bringme Boxes geactiveerd.