Verzending binnen 2 - 3 werkdagen, met vrijblijvende proefperiode van 90 dagen en gratis standaardlevering

Contact opnemen

De gezondheid van onze klanten, medewerkers, leveranciers en partners is een prioriteit voor Bose. Juist gedurende de uitdagende periode waarin we ons thans bevinden. Wij willen u graag een update geven van de huidige stand van zaken m.b.t. klantenservice-inspanningen.

Service-Reparatie-Centrum: houdt u met betrekking tot uw reparatieverzoek alstublieft rekening met een vertraging tot 2-3 weken.

Klantenservice / dienst na verkoop: houdt u alstublieft rekening met langere wachttijden. Wij bevelen u van harte aan om gebruik te maken van onze productondersteuning-website.

Verzendingen: Indien er in uw woonomgeving beperkende maatregelen met betrekking tot het afleveren van pakketten gelden, contacteer ons dan pas weer zodra deze beperkingen zijn opgeheven.

Op welke manier je ook contact opneemt, we kunnen je het beste helpen als je het productserienummer bij de hand hebt.

Product ondersteuning

Onze website voor productondersteuning biedt de hulpmiddelen en informatie waarmee je kunt blijven genieten van je Bose®-producten.

WhatsApp

App het woord BOSE om contact op te nemen met de klantenservice via WhatsApp.*

Maandag - Vrijdag
09:00 - 18:00

*Standaard datatarieven zijn van toepassing

Telefoon

088-0333-040

Er zijn lokale telefoniekosten van toepassing.

Maandag - Vrijdag
09:00 - 18:00

Ondersteuning voor professionele draagbare PA-systemen

+31-299-390-318

Maandag - Vrijdag
09:00 - 18:00

Verdere informatiebronnen

Nieuwsmedia

Overal ter wereld waar Bose Corporation te vinden is, vind je de vindingrijkheid, de passie voor voortreffelijkheid en de belofte voor tevreden klanten.