Bestel vandaag nog en profiteer van gratis verzending.
 

Retourneren en omruilen

Probeer je Bose-product gedurende 30 dagen vrijblijvend thuis uit. Tevredenheid is gegarandeerd. Mocht er een probleem zijn met een Bose-product dat je op onze website hebt gekocht, of ben je onverhoopt toch niet helemaal tevreden over het product, dan kun je ons bellen of e-mailen. We helpen je dan graag om eventuele problemen met je aankoop op te lossen. En als je binnen 30 dagen besluit dat het product toch niet helemaal geschikt voor je is, dan kun je ons dit laten weten. Bel gerust om een afspraak te maken om het product rechtstreeks te retourneren. Je kunt ook dit retourformulier gebruiken. Na de melding van je annulering heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen. Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding krijg je het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele (standaard) verzendkosten voor de heenzending van ons terug. We betalen terug via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je betaald hebt. Als het product beschadigd/gebruikt is, dan kunnen we kosten in rekening brengen voor de waardevermindering.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Klachten

Wanneer u niet tevreden bent over een product of onze dienstverlening, kunt u hier een klacht indienen. U ontvangt een bevestiging van ontvangst en binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

Voor meer informatie over de geschillenprocedure van de Thuiswinkelorganisatie vindt u op website www.sgc.nl.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platfor http://ec.europa.eu/consumers/odr/.