Vrijblijvende proefperiode van 90 dagen, 2 jaar garantie en gratis standaardlevering bij bestellingen boven de € 45
Man met een Bose-headset

Verantwoordelijkheid nemen binnen de leveringsketen

Een zorgvuldige benadering van onze leveringsketen vormt een essentieel onderdeel van ons duurzaamheidsprogramma. We moeten niet alleen zorgen dat de handelingen van leveranciers stroken met onze waarden en voldoen aan onze gedragscode. Onze klanten vinden het namelijk ook steeds belangrijker dat leveranciers duurzaam te werk gaan.

Hoewel we trots zijn op onze huidige initiatieven, werken we hard om ons bestaande programma verder te ontwikkelen en onze ambitieuze toekomstdoelen te realiseren.

INTEGER ZAKENDOEN

Bose Corporation is lid van de Responsible Business Alliance (RBA) en ondersteunt de visie en doelstellingen van de RBA volledig. We volgen onze eigen interne gedragscode, evenals de normen in de Responsible Business Alliance-gedragscode.

BOSE-GEDRAGSCODE VOOR LEVERANCIERS

Bij Bose Corporation zijn we geobsedeerd door de details die voor onze klanten van belang zijn. Wij voeren onze activiteiten uit op integere wijze en in overeenstemming met onze interne ethische gedragscode, en we streven naar uitmuntendheid in alles wat we doen. We stimuleren innovatie in alle aspecten van ons werk en helpen onze klanten en werknemers zich volledig te ontplooien.

Wij verwachten van onze leveranciers dat zij hetzelfde doen. Als lid van de Responsible Business Alliance (RBA) volgt Bose de Responsible Business Alliance-gedragscode. Hierin is een reeks normen voor sociale, ecologische en ethische praktijken binnen de elektronicabranche en de gerelateerde leveringsketen vastgelegd. Bose verwacht dat zijn leveranciers de RBA-gedragscode naleven, evenals alle toepasselijke lokale wetten en voorschriften.

BRONNEN
RBA-GEDRAGSCODE