WE HEBBEN NIEUWE PRODUCTEN! NEEM SNEL EEN KIJKJE.

Bose Connect-app detecteert het apparaat niet

Van toepassing op:

Bepaal of het probleem wordt veroorzaakt door de app of door het product dat moet worden gekoppeld
Probeer het product te koppelen met een ander apparaat of opnieuw met hetzelfde apparaat, maar dan zonder de Bose Connect-app te gebruiken. Zie Mobiele apparaten verbinden voor meer informatie. Als het product nog steeds niet wordt gekoppeld, raadpleeg je Geen verbinding mogelijk met een mobiel apparaat.

Sluit de Bose-app en open deze opnieuw
De manier waarop je apps sluit verschilt per apparaat en besturingssysteem. Op de meeste iOS-toestellen tik je twee keer op de homeknop om actieve apps weer te geven. Daarna veeg je naar links of rechts om de app te vinden en veeg je omhoog op de app om deze te sluiten. Op veel Android-apparaten druk je op de knop voor recent gebruikte apps om actieve apps weer te geven en veeg je de Connect-app weg om deze te sluiten.

Start het Bluetooth-apparaat opnieuw op
Mogelijk is er een storing opgetreden in het apparaat en moet dit worden gereset. Dit wordt meestal gedaan door het apparaat uit te schakelen en, zo mogelijk, de accu 15 seconden te verwijderen. Plaats de accu (als je die kunt verwijderen) terug en schakel het apparaat in.

Schakel voor Android 6-apparaten locatieservices in
Voor Android 6 zijn locatiemachtigingen en -services nodig om te kunnen zoeken naar Bluetooth-apparaten met een laag energieverbruik, zoals je Bose-product. Schakel locatieservices/gps in op het apparaat dat moet worden gekoppeld. Deze instelling verschilt per apparaat, maar is doorgaans te vinden in het meldingenpaneel of bij Instellingen > Algemeen > Locatie. Probeer het apparaat vervolgens opnieuw te koppelen.

Voor Android 6+ koppel je het apparaat opnieuw via de app
Voor het eerste gebruik op een Android-apparaat met Android 6 of nieuwer moet het product worden gekoppeld in de Bose Connect-app voordat het zichtbaar is in de app. Dit is ook het geval als het apparaat al buiten de Bose Connect-app is gekoppeld via het Android Bluetooth-menu. Als je dit eenmaal hebt gedaan, zal de app steeds automatisch verbinding maken met het apparaat. Zie Mobiele apparaten verbinden voor meer informatie over het koppelen.

Wis de cache van de Bose Connect-app voor alle Android-apparaten
Als je een Android-apparaat gebruikt, wis je de cache van de Bose Connect-app. Dit proces varieert per apparaat en Android-versie, maar meestal open je het instellingenmenu van het apparaat en kies je achtereenvolgens ‘Apps’ of ‘Toepassingen’, ‘Bose Connect’, ‘Cache wissen’ en ‘Gegevens wissen’. Opmerking: Hiermee worden alle instellingen van de Bose Connect-app gereset.