WE HEBBEN NIEUWE PRODUCTEN! NEEM SNEL EEN KIJKJE.
Winkels Winkelmand

Geen verbinding mogelijk met een mobiel apparaat

Van toepassing op:

Probeer het volgende als je Frames geen verbinding kunnen maken met je mobiele apparaat:

  • Plaats het apparaat dichter bij de Frames. Het mobiele apparaat moet zich binnen 9 m van de Frames bevinden
  • Houd de Frames uit de buurt van mogelijke storingsbronnen of obstakels, zoals een router of magnetron
  • Zet Bluetooth® uit en weer aan op je apparaat. Als je Bluetooth uit- en weer aanzet, worden het apparaat en het Bose-product opnieuw gekoppeld of opnieuw verbonden
  • Probeer de Frames uit de Bluetooth-lijst op je mobiele apparaat te verwijderen en maak opnieuw verbinding
  • Wis de apparaatlijst van de Frames en probeer opnieuw verbinding te maken
  • Probeer verbinding te maken met een ander mobiel apparaat
  • Schakel alle andere Bluetooth-apparaten uit. Het Bose-product maakt mogelijk verbinding met een ander, eerder gekoppeld Bluetooth-apparaat. Om dit te voorkomen schakel je de andere Bluetooth-apparaten binnen het bereik van het Bose-product en waarmee je geen verbinding wilt maken uit