Vrijblijvende proefperiode van 90 dagen, 2 jaar garantie en gratis standaardlevering bij bestellingen boven de € 45

Bestellingen volgen

Informatie over je bestelling is mogelijk pas na verzending in het traceringssysteem te zien. Wacht nadat je de e-mail met de verzendbevestiging hebt ontvangen 24 uur voordat je de verzending in het traceringssysteem bekijkt.

Zodra je na het afrekenen op Bestelling plaatsen klikt, bevestigen we je transactie met een bestelnummer.

We raden je aan deze pagina af te drukken en te bewaren voor je eigen administratie. Een e-mail ter bevestiging van je bestelling wordt verzonden naar het e-mailadres dat je tijdens het afrekenen hebt opgegeven.

Met het bestelnummer kun je later de status van je bestelling volgen. Op Mijn bestelling volgen kun je de verzendstatus en andere informatie controleren. Informatie over je bestelling is doorgaans 24 uur nadat je deze hebt geplaatst beschikbaar.

We streven ernaar om bestellingen snel te verwerken en daarom is er maar een korte periode waarin je een bestelling kunt wijzigen of annuleren. Neem telefonisch contact met ons op via 1-800-379-2073, dan doen we ons best om aan je verzoek te voldoen.

Als je bestelling al is verzonden, kun je deze bij levering weigeren. De bestelling wordt dan aan Bose geretourneerd. Bij ontvangst storten we het aankoopbedrag via de betalingsmethode die je hebt gebruikt om het product te kopen.

Als je een aankoop wilt volgen die je op deze website of bij een klantenservicemedewerker hebt gedaan, voer je het bestelnummer en je postcode in op de pagina Mijn bestelling volgen. Op de pagina met bestelgegevens die wordt geopend, klik je op de link Verzending volgen om de verzendstatus van je bestelling op te vragen. Informatie over je bestelling is doorgaans 24 uur nadat je deze hebt geplaatst beschikbaar.