Aan de voorkant van de soundbar bevindt zich een led-lichtbalk. De activiteit op de lichtbalk geeft informatie over de status van de soundbar in relatie tot de geselecteerde bron.
Van toepassing op:
- Bose Soundbar 500
- Bose Smart Soundbar 700
- Bose Soundbar System Bundle
Een rood licht links van de lichtbalk geeft aan dat de microfoon voor de spraakassistent is uitgeschakeld. Tik op het microfoon uit-pictogram op de bovenkant van de soundbar om de spraakassistentmicrofoon weer in te schakelen.
Pulserend wit geeft aan dat de soundbar verbinding maakt met een wifi-netwerk. Als Bluetooth®-modus geselecteerd is, dan geeft deze activiteit aan dat de soundbar verbinding maakt met een Bluetooth-apparaat.
Een flits wit licht geeft aan dat de soundbar een signaal heeft ontvangen van de afstandsbediening.
Continu wit dat langzaam overgaat in zwart geeft aan dat de soundbar verbinding heeft gemaakt met een wifi-netwerk. In Bluetooth-modus geeft deze activiteit aan dat de soundbar verbinding heeft gemaakt met een Bluetooth-apparaat.
Pulserend blauw betekent dat de soundbar in Bluetooth-modus staat en gereed is om verbinding te maken met een nieuw Bluetooth-apparaat.
Als de lichtbalk twee keer pulseert, wordt daarmee aangegeven dat de lijst met aan de soundbar gekoppelde apparaten is gewist.
Een wit licht aan de rechterkant betekent dat de soundbar opdracht heeft gekregen het volume te verhogen.
Een klein wit licht aan de linkerkant betekent dat de soundbar opdracht heeft gekregen het volume te verlagen.
Wit licht dat naar het midden verschuift en dan continu brandt, betekent dat Alexa luistert.
Opmerking: Amazon Alexa is niet in alle talen en landen beschikbaar.
Wit licht dat van rechts naar links verschuift, betekent dat de soundbar bezig is een software-update te downloaden.
Wit licht dat van links naar rechts verschuift, betekent dat de soundbar bezig is een software-update te installeren.
Vier keer pulserend oranje betekent dat er een fout is opgetreden bij afspelen. Raadpleeg de Bose Music-app voor meer informatie.
Vier keer pulserend rood betekent dat aan je verzoek niet kan worden voldaan omdat de dienst tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later nog eens.
Continu rood betekent dat er een fout is opgetreden in de soundbar die deze niet zelf kan oplossen. Neem contact op met de Bose-klantenservice als dit gebeurt.