Bestel vandaag nog en profiteer van gratis verzending.
 

Het downloaden van de systeemsoftware is begonnen, maar wordt niet voltooid

Van toepassing op:

meer...

Dit heeft te maken met het probleem dat de software-update begint te downloaden, maar dat niet voltooid. Probeer het volgende om dit probleem op te lossen:

Als de installatie volgens de app is gestopt maar volgens de display van het systeem vordert, laat de download dan doorgaan totdat deze is voltooid. Het is mogelijk dat de app niet meer synchroon loopt met het apparaat. Sluit en heropen de app als dit het geval is

Andere toepassingen die gebruik maken van bandbreedte op het netwerk afsluiten of sluiten

Als er meerdere systemen tegelijk worden geüpdatet, probeer dan één systeem tegelijk te updaten

Zorg ervoor dat het systeem, of indien van toepassing, de draadloze adapter van het systeem, binnen het bereik van de draadloze router ligt

Verplaats alle bronnen van draadloze interferentie die van invloed kunnen zijn op het systeem, zoals een draadloze router, draadloze telefoon, tv, magnetron, Apple AirPort Express of soortgelijke apparaten

Herstart de router door de stroomtoevoer naar de router te onderbreken, wacht 30 seconden en sluit vervolgens de stroom weer aan

Voer een reset van het product uit.

Wijzig de routerinstelling om op een ander kanaal te werken, zoals 1, 6 of 11, aangezien deze kanalen elkaar niet storen

Controleer of de firmware van de power stand is bijgewerkt

Als je een wifi-netwerkextender, repeater of toegangspunt gebruikt, koppel de voeding naar de extender of repeater los en verplaats het systeem, zodat het zich binnen het bereik van de hoofdrouter bevindt

Sluit het systeem rechtstreeks op de router aan met een ethernetkabel

Probeer de update op een later tijdstip uit te voeren

Was dit nuttig?

Verzenden

Bedankt voor je opmerkingen.