GRATIS VERZENDING BIJ BESTELLINGEN VAN € 45 OF MEER EN GRATIS RETOURNEREN

SoundLink® wordt niet weergegeven in de lijst van AirPlay®-apparaten

Probeer het volgende om dit probleem op te lossen:

  • Controleer of het iOS-apparaat verbonden is met hetzelfde wifi-netwerk als het SoundLink® Air-systeem. Om een AirPlay-verbinding tot stand te brengen, moeten zowel het SoundLink® Air system als het iOS-apparaat verbonden zijn met hetzelfde draadloze netwerk. Mogelijk is het iOS-apparaat verbonden met een ander netwerk of gastnetwerk
  • Zorg ervoor dat het systeem zich binnen het bereik van de draadloze router bevindt. Ongeacht hoe dicht de bron voor gestreamd geluid zich bij het systeem bevindt, moet het SoundLink® Air system zich binnen het bereik van de draadloze router bevinden om het verzonden signaal via wifi te ontvangen. Een geslaagde verbinding wordt aangegeven door een continu blauw brandend wifi-lampje op de voorkant van het SoundLink® Air-systeem
  • Schakel in het menu Instellingen van het iOS-apparaat de optie Wi-Fi uit en opnieuw in. Mogelijk is er een probleem met de verbinding tussen het iOS-apparaat en de wifi-router. De wifi-verbinding uitschakelen en vervolgens opnieuw inschakelen kan het probleem oplossen
  • Probeer het iOS-apparaat uit te zetten en opnieuw aan te zetten. Het iOS-apparaat uit- en aanzetten kan onverklaarbare problemen met AirPlay oplossen

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor de feedback. Je kunt hieronder nog extra opmerkingen toevoegen.
Jammer om te horen dat deze pagina niet aan je verwachtingen voldoet. Vertel ons over je ervaring en/of wat we beter zouden kunnen doen.
Verzenden
Tak, vi sætter pris på din feedback