Bestel vandaag nog en profiteer van gratis verzending.
 

Problemen met geluid oplossen

Mijn iPod® speelt wel af, maar er komt geen geluid uit de SoundDock.

  • Als je net het besturingssysteem op je iPod of iPhone® hebt bijgewerkt, moet je mogelijk een paar minuten wachten voordat je het apparaat met je SoundDock system gebruikt. Hoewel de update van het besturingssysteem is voltooid, kan het soms langer duren voordat sommige apps op het Apple®-apparaat klaar zijn met updaten. Verwijder het Apple-apparaat een paar minuten uit de SoundDock en plaats het dan weer terug. Controleer of het apparaat goed in het dock zit.
  • Als je iPod in een etui of beschermhoes zit, kan deze mogelijk niet goed in het dock worden geplaatst. Als je het etui of de beschermhoes van de iPod afhaalt, kan de iPod in het dock worden geplaatst met het bijgeleverde inzetstuk.
  • Probeer de iPod te resetten. Mogelijk is er een storing opgetreden in de iPod en moet deze worden gereset. Neem contact op met Apple Support voor meer ondersteuning.
  • Probeer het SoundDock system te resetten. Verwijder de stekker van het systeem gedurende 60 seconden. Verwijder de accu. Sluit het systeem aan op het stopcontact zonder de accu en controleer of er weer audio te horen is.

Was dit nuttig?

Verzenden

Bedankt voor je opmerkingen.