Gratis verzending en retournering
 

Problemen met geluid oplossen

Slechte geluidskwaliteit

  • Controleer of de hoofdtelefoon is ingeschakeld en goed is aangesloten op de hoofdtelefoonaansluiting van je apparaat
  • Probeer een andere maat StayHear+ oordopjes.
  • Probeer een ander apparaat of andere muziekapp

Ruisonderdrukking werkt slecht of helemaal niet

  • Controleer of de hoofdtelefoon is ingeschakeld en of de groene modusindicator brandt.
  • Probeer een andere maat StayHear®+ oordopjes. Deze moeten comfortabel maar stevig in je oor zitten.
  • Controleer of de hoofdtelefoon goed is opgeladen.

Geen audio van microfoon

  • Zorg dat je een Apple-apparaat gebruikt met een hoofdtelefoon voor Apple en een Samsung/Android-apparaat met een hoofdtelefoon voor Samsung/Android. De microfoon werkt niet als je de verkeerde hoofdtelefoon gebruikt met je apparaat
  • Controleer of het geluid niet uitgeschakeld is. Controleer of de mutefunctie van het apparaat uitstaat
  • Controleer de netwerkontvangst van de telefoon. Een slechte of zwakke verbinding kan zorgen voor een slechte geluidskwaliteit tijdens het bellen. Probeer nog een keer te bellen als de ontvangst beter is.
  • Schakel het apparaat uit en weer in of start het apparaat opnieuw op. Mogelijk is er een storing opgetreden in het apparaat en moet dit worden gereset
  • Probeer nog eens te bellen of gebruik een ander apparaat

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor de feedback. Je kunt hieronder nog extra opmerkingen toevoegen.
Jammer om te horen dat deze pagina niet aan je verwachtingen voldoet. Vertel ons over je ervaring en/of wat we beter zouden kunnen doen.
Verzenden
Tak, vi sætter pris på din feedback