Gratis verzending en retournering
 

Problemen met het geluid oplossen

Geen geluid, zacht geluid of slechte geluidskwaliteit van een bron of app voor gestreamde audio

  • Controleer of de bron waarvan je audio wilt streamen is ingeschakeld en geluid afspeelt
  • Zet het volume van de hoofdtelefoon op de maximale stand
  • Controleer of het audioapparaat A2DP gestreamde audio ondersteunt
  • Gebruik een andere bron of app voor gestreamde audio of speel een ander nummer af
  • Controleer of het Bluetooth-volume van het apparaat niet te laag staat en of het geluid niet is uitgeschakeld
  • Zet het apparaat dichter bij de hoofdtelefoon (10 meter of 33 ft)
  • Zet het apparaat en de hoofdtelefoon verder weg van apparaten die storing kunnen veroorzaken, zoals een ander Bluetooth-apparaat, een draadloze telefoon, een magnetron of een draadloze router voor een computernetwerk
  • Verlaag het aantal apps dat actief is op je apparaat. Door de wifi-functionaliteit op het apparaat uit te schakelen, kan de geluidskwaliteit ook verbeteren

Geen geluid of slechte geluidskwaliteit van een verbonden apparaat

  • Als je eenBluetooth-apparaat gebruikt, controleer dan of de bedieningsmodule goed op de hoofdtelefoon is aangesloten
  • Controleer als je de audiokabel van 3,5 mm (1/8 inch) gebruikt of beide stekkers van de audiokabel goed zijn aangesloten
  • Gebruik een andere muziekapp of speel een ander nummer af
  • Gebruik een ander audioapparaat
  • Controleer of beide oorkussentjes goed vastzitten

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor de feedback. Je kunt hieronder nog extra opmerkingen toevoegen.
Jammer om te horen dat deze pagina niet aan je verwachtingen voldoet. Vertel ons over je ervaring en/of wat we beter zouden kunnen doen.
Verzenden
Tak, vi sætter pris på din feedback