WE HEBBEN NIEUWE PRODUCTEN! NEEM SNEL EEN KIJKJE.

Problemen met het geluid oplossen

Geen geluid, zacht geluid of slechte geluidskwaliteit van een bron of app voor gestreamde audio

  • Controleer of de bron waarvan je audio wilt streamen is ingeschakeld en geluid afspeelt
  • Zet het volume van de hoofdtelefoon op de maximale stand
  • Controleer of het audioapparaat A2DP gestreamde audio ondersteunt
  • Gebruik een andere bron of app voor gestreamde audio of speel een ander nummer af
  • Controleer of het Bluetooth-volume van het apparaat niet te laag staat en of het geluid niet is uitgeschakeld
  • Zet het apparaat dichter bij de hoofdtelefoon (10 meter of 33 ft)
  • Zet het apparaat en de hoofdtelefoon verder weg van apparaten die storing kunnen veroorzaken, zoals een ander Bluetooth-apparaat, een draadloze telefoon, een magnetron of een draadloze router voor een computernetwerk
  • Verlaag het aantal apps dat actief is op je apparaat. Door de wifi-functionaliteit op het apparaat uit te schakelen, kan de geluidskwaliteit ook verbeteren

Geen geluid of slechte geluidskwaliteit van een verbonden apparaat

  • Als je eenBluetooth-apparaat gebruikt, controleer dan of de bedieningsmodule goed op de hoofdtelefoon is aangesloten
  • Controleer als je de audiokabel van 3,5 mm (1/8 inch) gebruikt of beide stekkers van de audiokabel goed zijn aangesloten
  • Gebruik een andere muziekapp of speel een ander nummer af
  • Gebruik een ander audioapparaat
  • Controleer of beide oorkussentjes goed vastzitten