GRATIS VERZENDING BIJ BESTELLINGEN VAN € 45 OF MEER EN GRATIS RETOURNEREN
 

Software-update wordt niet geïnstalleerd

Van toepassing op:

meer...

Probeer het volgende om je probleem op te lossen:

Verwijder, download en installeer de laatste versie van de app opnieuw vanaf www.Bose.com/soundtouch_app. Op sommige apparaten is het mogelijk dat de app de update niet goed kan installeren over de bestaande versie. Als dit gebeurt, moet de app opnieuw worden gedownload en geïnstalleerd. Je moet inloggen op het SoundTouch-account bij het openen van de nieuwe installatie. Netwerkgegevens, muziekdiensten en bibliotheekinstellingen hoeven niet opnieuw te worden ingesteld, omdat de informatie met betrekking tot deze configuraties behouden blijft.

Bij het opnieuw installeren van de app dien je te letten op een eventueel pop-upbericht over de SoundTouch-app en de SoundTouch-muziekserver. Afhankelijk van de geïnstalleerde firewall- of beveiligingssoftware moet je de optie ‘altijd toestaan’ selecteren als deze optie beschikbaar is. Anders selecteer je de optie die toegang door firewalls toestaat in plaats van een optie die toegang door firewalls weigert of beperkt.

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor de feedback. Je kunt hieronder nog extra opmerkingen toevoegen.
Jammer om te horen dat deze pagina niet aan je verwachtingen voldoet. Vertel ons over je ervaring en/of wat we beter zouden kunnen doen.
Verzenden
Tak, vi sætter pris på din feedback