Bestel vandaag nog en profiteer van gratis verzending.
 

De sleepbuds maken geen verbinding met een mobiel apparaat

Van toepassing op:

Als je sleepbuds geen verbinding maken met je mobiele apparaat, kun je het volgende proberen:

Doe de sleepbuds in het oplaaddoosje en controleer of ze er goed in zitten. Wacht tot de oplaadlampjes van de sleepbuds langzaam wit knipperen, haal ze uit het oplaaddoosje en probeer opnieuw verbinding te maken met je mobiele apparaat

Zorg dat de sleepbuds voldoende zijn opgeladen

Schakel Bluetooth® uit op je mobiele apparaat en vervolgens weer in. Probeer opnieuw verbinding te maken

Schakel op je apparaat de vliegtuigmodus in en weer uit. Probeer opnieuw verbinding te maken

Sluit de Bose Sleep-app en open deze opnieuw

Dubbeltik in iOS op de Home-knop en veeg de Sleep-app weg

Druk op een Android-apparaat op de knop voor recent gebruikte apps en veeg de Sleep-app weg

Start je mobiele apparaat opnieuw op

Was dit nuttig?

Verzenden

Bedankt voor je opmerkingen.