GRATIS VERZENDING BIJ BESTELLINGEN VAN € 45 OF MEER EN GRATIS RETOURNEREN

De sleepbuds™ laden niet op

Van toepassing op:

Een aantal klanten hebben problemen gemeld met sleepbuds™ die niet volledig werden opgeladen en/of onverwacht werden uitgeschakeld. We hebben geprobeerd de accugerelateerde problemen van onze klanten op te lossen. We hebben ontdekt dat de accu veilig is in gebruik, maar niet zo consistent of voorspelbaar werkt als onze standaarden vereisen. Daarom hebben we besloten dit product niet meer te verkopen. Sleepbuds™ vormen geen veiligheidsrisico en worden dus niet teruggeroepen. We weten dat we onze klanten hebben teleurgesteld en dat spijt ons oprecht. Onze excuses voor het gebrek aan communicatie over dit probleem terwijl we bezig waren een oplossing te zoeken. Dit heeft tot extra frustratie geleid, met name bij de mensen die meerdere keren contact met ons hebben opgenomen. Hiervoor bieden we onze oprechte excuses aan.

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jullie niet met de problemen blijven zitten:

  • Wij zullen onze garantieverplichtingen nakomen.
  • Als je je sleepbuds™ wilt blijven gebruiken maar hiermee problemen ondervindt, vervangen wij ze met een set met nieuwe accu’s. Voor alle duidelijkheid: we hebben het probleem met de accu’s niet opgelost, maar deze nieuwere accu’s zijn minder gevoelig voor problemen dan de oudere. We verwachten (maar kunnen helaas niet garanderen) dat we begin 2020 voldoende voorraad hebben om vervangende producten te kunnen aanbieden. (Het kan tot 3 weken duren voordat je je vervangende product ontvangt.)
  • Als je dat liever wilt, kun je je product zonder opgave van redenen tot en met 31 december 2019 retourneren. Je krijgt dan het volledige bedrag gerestitueerd. Het proces (controle, bankoverschrijving etc.) en de tijdslijn voor restitutie verschillen per regio. Het verwerken hiervan duurt minimaal 4-6 weken nadat we het product hebben ontvangen.
  • Ga naar http://worldwide.bose.com/support/sleepbuds voor meer informatie of https://worldwide.bose.com/contact voor servicepunten in jouw regio.

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor de feedback. Je kunt hieronder nog extra opmerkingen toevoegen.
Jammer om te horen dat deze pagina niet aan je verwachtingen voldoet. Vertel ons over je ervaring en/of wat we beter zouden kunnen doen.
Verzenden
Tak, vi sætter pris på din feedback