Gratis verzending en retournering
 

Problemen met de stroomvoorziening oplossen

Van toepassing op:

Het systeem kan niet worden ingeschakeld. Wat kan ik doen?

Probeer het volgende:

  • Probeer het systeem op een ander wandstopcontact aan te sluiten
  • Als het systeem is aangesloten op een stekkerblok, sluit je het rechtstreeks aan op een wandstopcontact. Het stekkerblok kan defect zijn.
  • Sluit indien mogelijk een andere bron via de aux-aansluiting aan of probeer het met een andere iPod® of iPhone®. Het probleem is misschien te wijten aan het model iPod of iPhone dat je gebruikt.
  • Reset je SoundDock system. Schakel het systeem uit, haal de stekker eruit en wacht 60 seconden. Sluit het systeem weer aan op het lichtnet en schakel het in.

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor de feedback. Je kunt hieronder nog extra opmerkingen toevoegen.
Jammer om te horen dat deze pagina niet aan je verwachtingen voldoet. Vertel ons over je ervaring en/of wat we beter zouden kunnen doen.
Verzenden
Tak, vi sætter pris på din feedback