Bestel vandaag nog en profiteer van gratis verzending.
 

Slechte geluidskwaliteit van een aangesloten bron

Slechte geluidskwaliteit, bijvoorbeeld door vervorming, ruis, zoemen en kraakgeluiden, kan door verschillende audiobronnen en apparaatinstellingen worden veroorzaakt.

Probeer het volgende om dit probleem op te lossen:
 

Controleer de EQ-instellingen op het aangesloten audioapparaat. Als het aangesloten apparaat een mp3-speler is, kunnen de EQ-instellingen daarop de audioprestaties beïnvloeden. De EQ-instellingen moeten op "Off" (uit) of "Flat" (vlak) worden gezet. Als je de EQ-instellingen moet aanpassen, raadpleeg je de gebruikershandleiding van je aangesloten apparaat of neem je contact op met de fabrikant van het apparaat voor meer informatie

Muziek die via iTunes Radio wordt afgespeeld, is 8 tot 9 dB zachter dan andere muziek die met het apparaat worden afgespeeld. This is present on all versions of iOS 7

Schakel het apparaat uit en weer in of start het apparaat opnieuw op. Mogelijk is er een storing opgetreden in het apparaat en moet dit worden gereset

Probeer een ander apparaat aan te sluiten

Probeer een andere audiobron te streamen. Sommige typen media produceren geluid van een lagere kwaliteit

koppel de headset los van je bluetooth-apparaat en koppel ze opnieuw

zorg ervoor dat het a2dp bluetooth-protocol op het apparaat is ingeschakeld. wanneer je het apparaat koppelt/aansluit, moet a2dp-stereogeluid actief zijn om een hoge geluidskwaliteit op de headset mogelijk te maken. als het signaal naar de headset wordt verstuurd met het headsetprofiel (hsp) of handsfree profiel (hfp), is de geluidskwaliteit laag en/of slecht 

neem contact op met de fabrikant van het apparaat voor informatie over welk profiel je telefoon ondersteunt

Was dit nuttig?

Verzenden

Bedankt voor je opmerkingen.