Bestel vandaag nog en profiteer van gratis verzending.
 

Slechte geluidskwaliteit van een Bluetooth®-apparaat

Probeer het volgende om je probleem op te lossen:

misschien bevindt het bluetooth-apparaat zich buiten bereik. zet het apparaat dichter bij de bose® soundlink® color speaker

zet het bluetooth-apparaat verder uit de buurt van apparaten die elektromagnetische storing genereren, zoals andere bluetooth®-apparaten, een draadloze telefoon, magnetron of draadloze router.

sluit een aantal apps op je bluetooth-apparaat af. hoe meer apps er actief zijn, hoe minder interne hulpbronnen er beschikbaar zijn om audio uit te zenden. door niet-essentiële apps af te sluiten kun je de geluidskwaliteit verbeteren.

Zet wifi uit om de geluidskwaliteit te verbeteren.

wis het bluetooth-apparaat uit de bose® soundlink® color speaker door bluetooth uit te schakelen op je apparaat. koppel het apparaat en de luidspreker opnieuw.

Schakel de luidspreker uit en weer in.

zit het bluetooth-apparaat in je zak? haal het er dan uit en plaats het in de open lucht, en zorg ervoor dat je lichaam zich niet tussen het apparaat en luidspreker bevindt.

schakel bluetooth uit op apparaten die je op dat moment niet gebruikt. het geluid kan even wegvallen als een tweede verbonden bluetooth-apparaat buiten bereik van de luidspreker komt.

Reset de luidspreker. Zie voor meer informatie De fabrieksinstelingen van het systeem herstellen

controleer of er software-updates beschikbaar zijn voor je bluetooth-apparaat en de bose® soundlink® color speaker

Was dit nuttig?

Verzenden

Bedankt voor je opmerkingen.