Gratis verzending en retournering
 

Geen geluid uit interne bron

Als er geen geluid te horen is uit een geïntegreerde geluidsbron van het Bose-systeem (bijvoorbeeld AM- of FM-radio), probeer dan het volgende:

  • Controleer of het led-lampje van de Acoustimass®-module brandt. Het lampje van de Acoustimass-module brandt als de module goed is aangesloten op een ingeschakeld mediacenter. Als het lampje niet brandt, moet je controleren of de Acoustimass-module is aangesloten op een werkend stopcontact
  • Controleer of de audio-ingangskabel goed is aangesloten. Het kan zijn dat de audio-ingangskabel tussen het mediacenter en de Acoustimass-module los is geraakt of verkeerd is aangesloten
  • Controleer de gebruikte audio-ingangskabel. Controleer of er niets kapot is in de mini-DIN-stekkers. Controleer de kabel op knikken of breuken. Vervang de kabel als deze kapot of beschadigd is
  • Zorg dat er geen apparaten zijn aangesloten op de hoofdtelefoonaansluiting. De luidsprekers worden automatisch uitgeschakeld als er een hoofdtelefoon (of een kabel met een stereostekker van 3,5 mm) op het systeem wordt aangesloten
  • Voer een reset van het product uit. Zet het systeem uit, haal de stekker 60 seconden uit het stopcontact, sluit de audio-ingangskabel aan beide uiteinden opnieuw aan, steek de stekker weer in het stopcontact en kijk of alles werkt

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor de feedback. Je kunt hieronder nog extra opmerkingen toevoegen.
Jammer om te horen dat deze pagina niet aan je verwachtingen voldoet. Vertel ons over je ervaring en/of wat we beter zouden kunnen doen.
Verzenden
Tak, vi sætter pris på din feedback