Bestel vandaag nog en profiteer van gratis verzending.
 

Geen geluid uit de Acoustimass bass module

Als er geen geluid komt uit de optionele basmodule, probeer dan het volgende:

Controleer of de basmodule in het scherm ‘Aanpassingen’ van de soundbar staat ingeschakeld. 

  1. Ga in de Bose Music-app naar het My Bose-scherm (via het pictogram van hoofdtelefoon en speaker in de linkerbovenhoek) en selecteer de soundbar
  2. Tik op de afbeelding van de soundbar in de rechterbenedenhoek van het scherm
  3. Bij Accessory Settings (Instellingen accessoires) staat de schakelaar voor de basmodule naar rechts als dit accessoire ingeschakeld is
  • Als de schakelaar naar links staat, tik je één keer op de schakelaar om de basmodule aan te zetten
  • Als de schakelaar naar rechts staat, tik je twee keer op deze schakelaar om de basmodule uit en weer aan te zetten

Controleer de status van de basmodule door op de achterkant van de basmodule de kleur en het knipperen van de lampjes te bekijken.

LampactiviteitStatus basmodule
Continu witVerbonden met de soundbar
Knipperend oranjeGereed om met de soundbar te verbinden. Raadpleeg Verbinding maken met de optionele basmodule.
Continu oranje (gedimd)Niet verbonden met de soundbar. Stel de basmodule opnieuw in door het netsnoer uit het stopcontact te halen, 30 seconden te wachten en het netsnoer weer in een werkend stopcontact te steken.
Knipperend witBezig een software-update te downloaden
UitEnergiebesparingsmodus
Knipperend roodEr is een onherstelbare fout opgetreden. Neem contact op met de Bose-klantenservice.

Controleer of er in de buurt van de soundbar of basmodule storende bronnen zijn. Apparaten die de draadloze prestatie van het systeem kunnen verstoren, zijn onder andere (maar niet beperkt tot) een wifi-router, draadloze printer of magnetron.

Je kunt vaststellen of iets storend werkt door het betreffende apparaat tijdelijk uit het stopcontact te halen, het Bose-systeem opnieuw te starten en te kijken of het systeem dan beter werkt. 

Verplaats het Bose-systeem of het apparaat dat storing veroorzaakt. Het kan nodig zijn om de twee apparaten 2 meter of meer uit elkaar te zetten. Wanneer apparaten niet kunnen worden verplaatst, kun je het wifi-kanaal of de draadloze frequentie van het apparaat wijzigen.

Stel de soundbar en basmodule opnieuw in door de netsnoeren ervan uit het stopcontact te halen, 30 seconden te wachten en dan de netsnoeren weer in een werkend stopcontact te steken

Als in het draadloze systeem storing optreedt die niet kan worden verholpen, overweeg dan een bedrade verbinding te maken met de basmodule In sommige opstellingen kunnen de basmodule, wifi-apparaten of andere storingsbronnen niet worden verplaatst

Dit probleem kan worden opgelost door een audiokabel met aan beide uiteinden mannelijke stekkers van 3,5 mm aan te brengen tussen de BASS-uitgang van de soundbar en de BASS IN-aansluiting op de basmodule. 

Was dit nuttig?

Verzenden

Bedankt voor je opmerkingen.