WE HEBBEN NIEUWE PRODUCTEN! NEEM SNEL EEN KIJKJE.
Winkels Winkelmand

Geen audio uit verbonden Bluetooth®-apparaat

Als er geen audio uit een verbonden Bluetooth-apparaat komt:

Ontkoppel alle aangesloten apparatuur van de aux-aansluiting op de luidspreker. Wanneer je iets aansluit op de aux-aansluiting, wordt Bluetooth uitgeschakeld.

Controleer in de Bluetooth-instellingen van het apparaat of dit is verbonden met de luidspreker

Controleer of het luidsprekervolume niet te laag staat. Zet het volume van het Bluetooth-apparaat op 90% en pas het niveau aan met de volumeregeling van de Bose-luidspreker

Probeer een andere bron af te spelen op het Bluetooth-apparaat. Probeer bijvoorbeeld een andere app om te bepalen of een bepaalde app het probleem veroorzaakt.

Misschien bevindt het Bluetooth-apparaat zich buiten bereik. Plaats het apparaat dichter bij de luidspreker.

In de Bluetooth-instellingen van het apparaat selecteer je de optie voor het vergeten of verwijderen van de Bose-luidspreker. Koppel daarna het apparaat opnieuw aan de luidspreker en voer een nieuwe test uit.

Houd de Bluetooth-knop op de luidspreker 10 seconden ingedrukt om de Bluetooth-apparaatlijst te wissen. Koppel daarna het apparaat opnieuw aan de luidspreker en voer een nieuwe test uit.

Start het Bluetooth-apparaat opnieuw op. Dit doe je gewoonlijk door het apparaat helemaal uit en weer aan te zetten.

Reboot de luidspreker door het netsnoer 30 seconden los te koppelen

Probeer een ander Bluetooth-apparaat om te bepalen of er een probleem is met het apparaat