Bestel vandaag nog en profiteer van gratis verzending.
 

Geen audio van een Bluetooth®-apparaat

Probeer het volgende om dit probleem op te lossen:

Controleer of het apparaat is verbonden met de luidspreker.

Controleer of het geluid van de speaker niet is uitgeschakeld en of het volume niet op het minimum staat. Zet het volume van het Bluetooth-apparaat op 90% en gebruik de volumeregeling van de Bose-speaker om het volumeniveau aan te passen.

Probeer een andere bron af te spelen op het Bluetooth-apparaat. Probeer bijvoorbeeld een andere app om te bepalen of een bepaalde app het probleem veroorzaakt.

Misschien bevindt het Bluetooth-apparaat zich buiten bereik. Plaats het apparaat dichter bij de luidspreker.

Plaats het Bluetooth-apparaat en/of de speaker uit de buurt van andere apparaten die elektromagnetische storing veroorzaken, zoals draadloze telefoons, magnetrons, draadloze routers en andere Bluetooth-apparaten. Schakel indien mogelijk andere Bluetooth-apparaten in de onmiddellijke omgeving uit of schakel hun Bluetooth-functie uit.

Als je audio van een ander Bluetooth-apparaat hoort, pauzeer je de audio van dat apparaat. Voor meer informatie over het gebruik van het systeem met twee Bluetooth-apparaten, ga je naar Verbinding maken met meerdere Bluetooth-apparaten

In de Bluetooth-instellingen van het apparaat kies je voor het "VERGETEN" of "VERWIJDEREN" van de Bose-speaker. Koppel daarna het apparaat opnieuw aan de speaker en voer een nieuwe test uit.

Houd op de luidspreker de Bluetooth-knop tien seconden ingedrukt, totdat je een toon en (als gesproken meldingen zijn ingeschakeld) 'Bluetooth-apparaatlijst gewist' hoort.

Start het Bluetooth-apparaat opnieuw op. Dit doe je gewoonlijk door het apparaat helemaal uit en weer aan te zetten.

Reset de Bose-luidspreker door hem aan te zetten en de aan/uit-knop 10 seconden ingedrukt te houden tot hij wordt uitgeschakeld. Opmerking: als je de fabrieksinstellingen van de luidspreker herstelt, worden de taalinstellingen van de luidspreker en de gekoppelde mobiele apparaten uit het geheugen gewist en wordt de luidspreker teruggezet naar de oorspronkelijke fabrieksinstellingen.

Probeer een ander Bluetooth-apparaat om te bepalen of er een probleem is met het apparaat.

Was dit nuttig?

Verzenden

Bedankt voor je opmerkingen.