Nadat je hoofdtelefoon is gekoppeld aan je mobiele apparaat, kun je je hartslag bekijken in de meeste populaire fitness-apps. Probeer het volgende als je hartslag niet in je fitness-app verschijnt:
De hartslag is niet zichtbaar in de fitness-app
Van toepassing op:
- Controleer in de Bluetooth-lijst op je mobiele apparaat of de Bose SoundSport Pulse headphones is geselecteerd
- Zorg dat het linkeroortje stevig in je oor zit. Mogelijk moet je een andere maat StayHear+ Pulse-oordopjes proberen
- Zoek in het instellingenmenu van je fitness-app naar het menu 'Devices' (Apparaten), 'Hardware' of 'Heart Rate Monitor' (Hartslagmeter). Selecteer 'Search for sensor' (Zoeken naar sensor) of 'Auto-connect' (Automatisch verbinden)
- In sommige fitness-apps moet je 'Start workout' selecteren om je hartslag te bekijken
- Sluit de fitness-app en open deze opnieuw
- Schakel de hoofdtelefoon uit en weer in
- Zet op je mobiele apparaat de Bluetooth-functie uit en weer aan
- In het Help-menu van de fitness-app vind je meer informatie over het koppelen van een hartslagmeter
Let op: voor sommige fitness-apps heb je een betaald abonnement nodig om gedetailleerde hartslaggegevens te bekijken.