Bestel vandaag nog en profiteer van gratis verzending.
 

Mijn hoofdtelefoon kan niet aan mijn Bluetooth®-apparaat worden gekoppeld

Als je problemen ondervindt bij het koppelen van je hoofdtelefoon aan je Bluetooth-apparaat, kun je de volgende oplossingen proberen:

Zorg dat de hoofdtelefoon niet aan het opladen is. De hoofdtelefoon kan niet aan een apparaat worden gekoppeld tijdens het opladen. Verwijder de oplaadkabel en probeer je apparaat opnieuw te koppelen

Plaats het Bluetooth-apparaat dichter bij de hoofdtelefoon en weg van mogelijke storingsbronnen of obstakels

Op je Bluetooth-apparaat:

Schakel Bluetooth uit en vervolgens weer in

Verwijder de Bose SoundSport headphones van de Bluetooth-lijst op je apparaat. Koppel opnieuw

De koppelingslijst van de hoofdtelefoon wissen:

Schakel de hoofdtelefoon uit

Houd de aan/uit-knop / Bluetooth-knop 10 seconden ingedrukt, totdat je 'Bluetooth-apparaatlijst gewist' hoort.

Verwijder de Bose SoundSport headphones van de Bluetooth-lijst op je apparaat. Koppel opnieuw

Was dit nuttig?

Verzenden

Bedankt voor je opmerkingen.