WE HEBBEN NIEUWE PRODUCTEN! NEEM SNEL EEN KIJKJE.
Winkels Winkelmand

Mijn hoofdtelefoon kan niet aan mijn Bluetooth®-apparaat worden gekoppeld

De hoofdtelefoon maakt geen verbinding met je apparaat tijdens het opladen. Als je hoofdtelefoon niet wordt opgeladen en nog steeds geen verbinding maakt met je apparaat, kun je het volgende proberen:

Op je hoofdtelefoon:

Schakel de hoofdtelefoon uit door die in het oplaaddoosje te doe en het deksel te sluiten. Schakel de hoofdtelefoon weer in door deze uit het oplaaddoosje te halen en probeer dan weer verbinding te maken met je apparaat.

Plaats het Bluetooth-apparaat dichter bij de hoofdtelefoon en weg van mogelijke storingsbronnen of obstructies.

Wis de koppelingslijst van de hoofdtelefoon door:

  1. De aan/uit-knop 10 seconden ingedrukt te houden totdat je ‘Bluetooth-apparaatlijst gewist’ hoort.
  2. Verwijder de hoofdtelefoon uit de Bluetooth-apparaatlijst. Dit doe je meestal door op het apparaat Instellingen > Bluetooth-lijst te selecteren en vervolgens Vergeten, Ontkoppelen of Verwijderen te selecteren.
  3. Je hoofdtelefoon is nu klaar voor koppeling met het apparaat. Ga naar de Bluetooth-instellingen op je apparaat en selecteer je hoofdtelefoon als nieuw apparaat.
Aan/uit-knop van de hoofdtelefoon

Op je mobiele apparaat:

Schakel Bluetooth uit en vervolgens weer in.

Schakel de vliegtuigmodus in en weer uit.

Start je apparaat opnieuw op.

Vergeet, ontkoppel of verwijder je hoofdtelefoon uit de Bluetooth-lijst op je apparaat en maak vervolgens weer verbinding.

Verbinding maken met een computer

Als je verbinding maakt met een Windows-computer, zie je mogelijk twee verschillende pictogrammen in de apparaatkoppelingslijst (een apparaatpictogram en een hoofdtelefoonpictogram). Zorg ervoor dat je het hoofdtelefoonpictogram selecteert.