Bestel vandaag nog en profiteer van gratis verzending.
 

De Google Assistent werkt niet

Opmerking: De Google Assistent is niet beschikbaar in alle landen en talen.

Als de Google Assistent niet wordt geactiveerd wanneer je op de actieknop drukt, kun je het volgende proberen:

Je apparaat opnieuw opstarten

Verbreek deBluetooth®-verbinding en breng deze opnieuw tot stand

Controleer of de actieknop is ingesteld voor de Google Assistent. Selecteer in de Bose Connect-app Instellingen > Actieknop > Google Assistent

Maak de Bluetooth-apparaatlijst van je hoofdtelefoon leeg door de aan/uit-knop helemaal naar de andere kant te schuiven en hem daar 10 seconden vast te houden. Als de lijst leeg is, hoor je "Apparaatlijst gewist" uit de hoofdtelefoon. Open op je apparaat de Bluetooth-instellingen om je hoofdtelefoon te verwijderen. Maak opnieuw verbinding tussen de hoofdtelefoon en je apparaat

Ga voor extra ondersteuning voor je Google Assistent naar: https://support.google.com/headphones

Was dit nuttig?

Verzenden

Bedankt voor je opmerkingen.