Gratis verzending en retournering
 

De Google Assistent werkt niet

Controleer of de Google Assistent-app op je apparaat is geïnstalleerd. De app is standaard op de meeste Android-apparaten geïnstalleerd, maar op iOS-apparaten moet de app handmatig worden geïnstalleerd. Download indien nodig de Google Assistent-app via Google Play of de App Store. Als je de hoofdtelefoon met je apparaat verbindt, krijg je een melding voor het instellen van de Google Assistent. Volg de instructies om de hoofdtelefoon toe te voegen aan de Google Assistent.

Opmerking: De Google Assistent is niet beschikbaar in alle landen en talen.

Als de Google Assistent niet wordt geactiveerd wanneer je op de spraakassistentknop drukt, kun je het volgende proberen:

Controleer of de spraakassistentknop is ingesteld voor de Google Assistent. Selecteer in de Bose Music-app Instellingen > Spraakassistent > Google Assistent. Je moet mogelijk ook op ‘Instellingen’ tikken om het instellen van de Google Assistent-app voor je hoofdtelefoon te voltooien

Start je apparaat opnieuw op

Verbind je mobiele apparaat met wifi

Verbreek de verbinding met Bluetooth® en maak opnieuw verbinding

Wis de lijst met Bluetooth-apparaten van je hoofdtelefoon door de aan/uit-/Bluetooth-knop 10 seconden ingedrukt te houden. Als de lijst leeg is, hoor je ‘Apparaatlijst gewist’ uit de hoofdtelefoon. Open op je apparaat de Bluetooth-instellingen om je hoofdtelefoon te verwijderen. Maak opnieuw verbinding tussen de hoofdtelefoon en je apparaat

Ga voor extra ondersteuning voor je Google Assistent naar: https://support.google.com/headphones

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor de feedback. Je kunt hieronder nog extra opmerkingen toevoegen.
Jammer om te horen dat deze pagina niet aan je verwachtingen voldoet. Vertel ons over je ervaring en/of wat we beter zouden kunnen doen.
Verzenden
Tak, vi sætter pris på din feedback