WE HEBBEN NIEUWE PRODUCTEN! NEEM SNEL EEN KIJKJE.
Winkels Winkelmand

Problemen met de bedieningsknop oplossen

De knoppen voor beantwoorden/beëindigen en het volume werken niet of maar af en toe.

Niet alle functies in alle apps worden ondersteund. De knoppen voor het volume en beantwoorden/beëindigen zijn ontworpen voor iPhone®- en de belangrijkste Apple®-apps. Met apps van derden en producten die niet van Apple zijn werken de knoppen mogelijk niet of in beperkte mate. Als de knoppen voor beantwoorden/beëindigen en het volume niet altijd even goed werken, raden we je het volgende aan:

  • Verwijder de ingangskabel uit de telefoon en sluit deze weer aan. Het kan zijn dat de ingangskabel loszit of niet goed is geplaatst. Haal de kabel uit de telefoon en sluit de kabel weer aan
  • Let op dat je de knop voor beantwoorden/beëindigen in het midden indrukt en niet aan de zijkanten
  • Controleer of de knop niet vastzit in de ingedrukte positie. Als je de knop indrukt, moet hij loskomen en naar de oorspronkelijke positie terugspringen. Druk een paar keer op de knop om te bepalen of hij vastzit
  • Zorg dat de 'shake-to-shuffle'-modus op je iPod of iPhone UIT staat. Met deze functie, die alleen beschikbaar is op nieuwere modellen, kun je door het apparaat te schudden van nummer wisselen. Als deze functie niet is uitgezet kun je per ongeluk, door bijvoorbeeld een beweging of als je je iPod in je zak stopt plotseling een ander nummer afspelen. Zet deze functie uit, en test de knop voor beantwoorden/beëindigen opnieuw