Bestel vandaag nog en profiteer van gratis verzending.
 

Kan luidspreker niet koppelen met Bluetooth®-apparaat

Probeer deze stappen:

Controleer of de speaker in de detectiemodus staat. Druk op de Bluetooth -knop tot de Bluetooth-indicator van de speaker blauw knippert.

Controleer of Bluetooth op het apparaat is ingeschakeld. Dit doe je meestal via het instellingenmenu van het apparaat.

Open het Bluetooth-instellingenmenu van je apparaat en controleer of ‘Bose SoundLink’ is geselecteerd als gekoppeld apparaat. Als je de SoundLink speaker niet ziet op je apparaat, kies je "zoeken" of "scannen" in het Bluetooth-menu van het apparaat.

Plaats het apparaat dichter bij de speaker. Het Bluetooth-bereik is ongeveer 9 m. Het bereik is kleiner als er storende elementen zijn, zoals muren of meerdere Bluetooth-apparaten in dezelfde ruimte. 

Zet indien mogelijk alle andere Bluetooth-apparaten in de onmiddellijke omgeving uit of schakel de Bluetooth-functie van deze apparaten uit.

Controleer of je Bluetooth-apparaat het A2DP-profiel (stereo-Bluetooth) voor muziekweergave ondersteunt. Lees de gebruikershandleiding van het apparaat als je het niet zeker weet.

Als je het apparaat aansluit op een computer, selecteer je in het geluidsinstellingenmenu van de computer de SoundLink speaker als het apparaat voor geluidsuitvoer. (Raadpleeg de fabrikant van de computer voor meer informatie.) Misschien moet je een nummer afspelen of de muziekapplicatie sluiten en opnieuw openen om de verbinding te voltooien.

Reset het apparaat dat je probeert te koppelen. Dit doe je gewoonlijk door het apparaat opnieuw op te starten of de accu en/of het netsnoer één minuut te verwijderen.

Reset the speaker by turning it on and then holding the power button for 10 seconds until it turns off. 

Als je de fabrieksinstellingen van de luidspreker herstelt, worden de taalinstellingen van de luidspreker en de gekoppelde mobiele apparaten uit het geheugen gewist en wordt de luidspreker teruggezet naar de oorspronkelijke fabrieksinstellingen. Zet de luidspreker aan na de reset en probeer het apparaat opnieuw te koppelen.

Kijk op global.Bose.com/support of er software-updates zijn voor je SoundLink speaker en installeer deze.

Probeer een ander apparaat te koppelen. Als het andere apparaat werkt, is er mogelijk een probleem met het eerste apparaat.

Was dit nuttig?

Verzenden

Bedankt voor je opmerkingen.