GRATIS VERZENDING BIJ BESTELLINGEN VAN € 45 OF MEER EN GRATIS RETOURNEREN

Kan geen verbinding maken met een Bluetooth®-apparaat

Van toepassing op:

Als je geen verbinding kunt maken tussen een Bluetooth-apparaat (bijv. mobiele telefoon of tablet) en je Bose-product, probeer dan het volgende:

  • Schakel op je apparaat Bluetooth uit en vervolgens weer in
  • Verwijder je Bose-product uit de Bluetooth-lijst op je apparaat en probeer opnieuw verbinding te maken
  • Schakel je apparaat uit en weer in of start het opnieuw op
  • Plaats je apparaat dichter bij de hoofdtelefoon en buiten het bereik van storende factoren of obstakels
  • Probeer je hoofdtelefoon te verbinden met een ander apparaat
  • Wis de koppelingslijst van de hoofdtelefoon met behulp van deze stappen:

Schakel de hoofdtelefoon uit

Houd de aan/uit-knop / Bluetooth-knop 10 seconden ingedrukt, totdat je ‘Bluetooth-apparaatlijst gewist’ hoort

Verwijder je Bose-product uit de Bluetooth-lijst op je apparaat en probeer opnieuw verbinding te maken

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor de feedback. Je kunt hieronder nog extra opmerkingen toevoegen.
Jammer om te horen dat deze pagina niet aan je verwachtingen voldoet. Vertel ons over je ervaring en/of wat we beter zouden kunnen doen.
Verzenden
Tak, vi sætter pris på din feedback