WE HEBBEN NIEUWE PRODUCTEN! NEEM SNEL EEN KIJKJE.

Kan geen verbinding maken met een Bluetooth®-apparaat

Van toepassing op:

Als je geen verbinding kunt maken tussen een Bluetooth-apparaat (bijv. mobiele telefoon of tablet) en je Bose-product, probeer dan het volgende:

  • Schakel op je apparaat Bluetooth uit en vervolgens weer in
  • Verwijder je Bose-product uit de Bluetooth-lijst op je apparaat en probeer opnieuw verbinding te maken
  • Schakel je apparaat uit en weer in of start het opnieuw op
  • Plaats je apparaat dichter bij de hoofdtelefoon en buiten het bereik van storende factoren of obstakels
  • Probeer je hoofdtelefoon te verbinden met een ander apparaat
  • Wis de koppelingslijst van de hoofdtelefoon met behulp van deze stappen:

Schakel de hoofdtelefoon uit

Houd de aan/uit-knop / Bluetooth-knop 10 seconden ingedrukt, totdat je ‘Bluetooth-apparaatlijst gewist’ hoort

Verwijder je Bose-product uit de Bluetooth-lijst op je apparaat en probeer opnieuw verbinding te maken