WE HEBBEN NIEUWE PRODUCTEN! NEEM SNEL EEN KIJKJE.
Winkels Winkelmand

De naam van het Bose-systeem wordt niet weergegeven in de AirPlay-apparaatlijst

Als je zowel AirPlay 1- als AirPlay 2-speakers hebt, let dan op het volgende als je afspeelt vanaf een iOS-apparaat:

  • iOS-apparaten kunnen niet gelijktijdig naar AirPlay 1- en AirPlay 2-speakers streamen.
  • Je kunt naar één AirPlay 1-compatibele speaker streamen of naar één of meer AirPlay 2-compatibele speakers.

Het AirPlay-apparaat en het SoundTouch system moeten op hetzelfde netwerk zijn aangesloten. Ze kunnen niet worden gecombineerd als ze op verschillende netwerken zijn aangesloten. (Opmerking: Een gastnetwerk wordt beschouwd als een ander netwerk, zelfs als dit afkomstig is van dezelfde router of hetzelfde toegangspunt.)

Zorg dat er geen VPN, remote desktop of andere virtuele software actief is.

Controleer of zowel het AirPlay-apparaat als het SoundTouch system zich binnen het bereik van de draadloze router bevinden. Het wifi-lampje van het SoundTouch system brandt wit als er een netwerkverbinding is. Als het systeem of AirPlay-apparaat niet is verbonden of een slechte verbinding heeft met het netwerk, zet je dit dichter bij de router (Opmerking: De afstand tussen het systeem en het apparaat is niet belangrijk. Ze moeten zich beide binnen het bereik van de router bevinden.)

Controleer of de datum op het AirPlay-apparaat juist is ingesteld.

Sluit de muziekapp en/of iTunes op het AirPlay-apparaat, wacht 10 seconden, open de app weer en probeer het opnieuw.

Schakel wifi uit en weer in op het AirPlay-apparaat.

Reboot het AirPlay-apparaat door het uit en weer aan te zetten.

Reboot de router door het netsnoer 30 seconden los te koppelen.

Reset je SoundTouch system door de voedingskabel 30 seconden los te koppelen. Houd bij SoundTouch Portable systems de aux-knop ongeveer 15 seconden ingedrukt totdat het scherm wordt uitgeschakeld.