WE HEBBEN NIEUWE PRODUCTEN! NEEM SNEL EEN KIJKJE.
Winkels Winkelmand

Amazon Alexa werkt niet

Controleer of de Amazon Alexa-app op je apparaat is geïnstalleerd. Download indien nodig de Alexa-app via Google Play of de App Store. Zorg ervoor dat de hoofdtelefoon met je apparaat is verbonden en volg de instructies in de app om Alexa in te stellen.

Logo Amazon Alexa-app

Opmerking: Amazon Alexa is niet in alle talen en landen beschikbaar.

Als Alexa niet wordt geactiveerd wanneer je op de spraakassistentknop drukt, kun je het volgende proberen:

Controleer of de spraakassistentknop is ingesteld voor Amazon Alexa. Ga naar de Bose Music-app en selecteer Instellingen > Spraakassistent > Alexa. Je moet mogelijk ook op ‘Naar de app’ tikken om het instellen van Alexa met je hoofdtelefoon te voltooien

Start je apparaat opnieuw op

Verbind je mobiele apparaat met wifi

Verbreek de verbinding met Bluetooth® en maak opnieuw verbinding

Wis de lijst met Bluetooth-apparaten van je hoofdtelefoon door de aan/uit-/Bluetooth-knop 10 seconden ingedrukt te houden. Als de lijst leeg is, hoor je ‘Apparaatlijst gewist’ uit de hoofdtelefoon. Open op je apparaat de Bluetooth-instellingen om je hoofdtelefoon te verwijderen. Maak opnieuw verbinding tussen de hoofdtelefoon en je apparaat