WE HEBBEN NIEUWE PRODUCTEN! NEEM SNEL EEN KIJKJE.

Retourneren en omruilen

Probeer je product van Bose 90 dagen vrijblijvend thuis uit. Tevredenheid is gegarandeerd. Mocht er een probleem zijn met een product van Bose dat je rechtstreeks bij ons hebt aangeschaft, of ben je er onverhoopt toch niet helemaal tevreden over, dan kun je ons bellen of e-mailen. We helpen je dan graag om eventuele problemen met je aankoop op te lossen.

  • Om een product te retourneren of om te ruilen, bel je ons gewoon om dit direct met Bose te regelen. Wij sturen je vervolgens een bevestiging per e-mail en een koppeling voor het maken van een UPS-retourlabel. Daarna kun je met UPS afspreken wanneer het pakket wordt opgehaald of het pakketje bij het dichtstbijzijnde UPS-afleverpunt afgeven. De kosten voor de retourzending worden volledig gedragen door Bose Products B.V., wanneer je deze procedure volgt. Wanneer je op eigen initiatief of met een andere vervoerder iets wenst te retourneren, dan zijn de kosten voor jouw eigen rekening.
  • Alleen items die direct online of telefonisch bij Bose zijn gekocht, kunnen worden geretourneerd of geruild bij Bose. Producten moeten worden geretourneerd in de originele doos, voor zover dat redelijkerwijs mogelijk is. Als je je product hebt aangeschaft bij een Bose Store, moet je het product ook daar retourneren. Bose Stores kunnen helaas geen retourzendingen accepteren van producten die online of telefonisch zijn aangeschaft
  • Zodra wij je informatie hebben ontvangen en de retournering hebben gecontroleerd, ontvang je een bevestigingsmail en wordt het bedrag teruggestort. Het volledige proces neemt niet meer dan 2 weken in beslag
  • Houd er rekening mee dat het afhankelijk van je bank nog eens 2 – 10 werkdagen kan duren voordat het tegoed op je rekening is bijgeschreven

Ons beleid heeft geen invloed op je wettelijke rechten. De eenvoudigste manier om je recht op het retourneren van goederen uit te oefenen, is door contact met ons op te nemen.

Herroepingsrecht

Je hebt het recht om binnen een termijn van 90 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 90 dagen na de dag waarop je of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kan hiervoor gebruikmaken van het Bose modelformulier voor herroeping of het Europese modelformulier, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Het adres naar waar deze herroepingsformulieren dienen gestuurd te worden kan je vinden in het Bose modelformulier.

  • Gevolgen van de herroeping: Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die jij tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen jou terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen jou voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken
  • Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen

Klachtenprocedure

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.